معرفی زمین من

 

myearth.irوب سایت اینترنتی زمین من از ابتدای سال 1396 و با ایده خدمت به جامعه زمین شناسی کشور که در سالهای اخیر مهجور مانده است پیاده سازی شد. هدف اصلی از راه اندازی این وب سایت ایجاد جامعه ای یکپارچه از اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه مندان به علم زمین شناسی در تمامی گرایش ها است که در کنار همدیگر با تبادل اطلاعات به شکوفایی و بالندگی این رشته کمک کنند. این وب سایت با جدیدترین تکنولوژی های روز آماده است تا تحقیقات علمی زمین شناسان عزیز را بصورت یک نقطه بروی نقشه ی آنلاین کشور به همراه اطلاعات اثر به نمایش گذاشته تا در صورت تمایل صاحب اثر، هم در نشر اثر علمی و شناساندن محققین و هم در راه گشایی دانشجویان علاقمند موثر واقع شود.


اساتید بزرگوار و صاحب تجربه نیز میتوانند علاوه بر معرفی تحقیقات پیشین خود، پیشنهادات و ایده های قابل اجرای علمی آتی را با ذکر مکان دقیق بصورت یک نقطه بروی نقشه کشور علامت گذاری کرده تا چراغی در ذهن پژوهشگران علاقمند روشن کرده باشند.


همچنین با نشان کردن و علامتگذاری هر چه بیشتر تحقیقات صورت گرفته بروی نقشه ی کشور میتوانیم نقاطی که تا کنون مورد کنکاش و بررسی قرار نگرفته و یا فراوانی مطالعات بروی آنها اندک است را شناسایی کرده و تمرکز و توجه را به آن سو هدایت کنیم.


امید است با همکاری و مشارکت محقیقین بتوانیم راهی نو گشوده و شاهد شکوفایی زمین شناسان کشور باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به زمین من | My Earth می باشد. | طراحی و پیاده سازی توسط گروه وب نویسان